Fikriye1 merhabalar, gebeliğimin 20. Haftasına kadar hiçbir sorunum yoktu, 20+5te detaylı ultrasonda rahim ağzımın 15 mme düştüğü farkedildi acil yatış verildi ve hemen serklaj yapıldı. Şuan çok şükür 35+4teyiz artık sona yaklaşıyoruz. Gönlünü ferah tut inşallah ameliyatın kolaylıkla geçer, ki sizde erken haftada önlem amaçlı serklaj olduğu için kese daha küçük ve riskler daha az çok şükür. Zorlu bir süreç gerçekten. Tek tavsiyem bolca yatmanız, ben 15 haftayı yatarak geçirdim doktorum yemek, tuvalet duş dışında ayağa kalkmama izin vermedi. Doktorunuzu dinleyin mümkün olduğunda istirahat edin, inşallah süreciniz kolaylıkla geçer❣️