gamzeoktay
Evet sezaryen olacak 🙏🏻31. Haftadan sonra çok kötüyüm sadece ağırlaşmak değil,huzursuz bacak,yemek yiyememe,mide bulantılarım çok arttı,sırt ve kaburga ağrısı yani şuan yüzlerce sayabilirim ama hem gelmelerini istiyorum hem de biraz daha kilo alsınlar küvöze girmesinler istiyorum.3 gündür sürüyor bu nişan denen akıntı.bakalım ne zaman gelmek isteyecekler.siz de rahat olun muhtemelen istirahat önerilmiştir.yatın dinlenin .benim kasılmalarım bile azaldı dinlendikçe.