Benim de ilk hamileliğim çatı darlığından normal doğum onerilmedi aşırı bir darlik olduğu için şimdi ikinciye hamileyim canım sanırım bu bebegimde sezeryan olucak fakat 38+6 da falan alıyorlar kanala inmeden bebek çünkü kafa aşağı gelmeden almak hem bebek için sağlıklı imis hem anne için 40. Haftayı beklemezler bilgin olsun 🎈