Karuz doktor normal demiş işte. Biz doktor muyuz kız 😂 başına gelenler varsa da aynı durum sende söz konusu olmayabilir. Mesela doktor 4 kilo üstü sezeryan der ama burda sorsan 4 kilo üstü bir sürü normal doğum görürsün. Ama sen normal dohuramazsin mesela 4 kilo ustunu. Bunyeden bünyeye her şey değişir. Doktorun normal dediyse normal denerler