aycatutall6121 31+6yız başına gelen var mı idrarda şeker çıktıktan sonra ne yaptınız yoksa gebelikte olağan bir durummu acaba ?
aycatutall6121 2 dir test veriyorum aynı şekilde çıkıyor şeker yüklemesi yaptırmamı doktorum önermemişti hiç de şekerli içecek vs tüketmem tatlı da sevmem umarım yoktur
Pinarkorkmazer aycatutall6121 şekerinizi devamlı ölçün tatlı yemeseniz hamur işi yemeseniz bile şekeriniz olabilir şeker hastalığı sadece beslenmeden kaynaklanan bir şey değil
aycatutall6121 Pinarkorkmazer teşekkür ederim parmak delmek hiç bana göre değil en iyisi şeker yükleme yaptırmak
Pinarkorkmazer aycatutall6121 31 haftalıkken şeker yükseleme yapılmaz diye biliyorum açlık tokluk ve üç aylık kan şekerinize de baktırabilirsiniz sağlık ocağında veya hastanede ama doktora danışın tabiki de 🙂 ben olsam önce açlık tokluk baktırırdım kandan sonuçta şu an sadece idrarda şeker olduğunu biliyorsunuz bir de bol bol su içip yürüyün
aycatutall6121 Pinarkorkmazer kan sonuçlarımı göremiyorum şuan e nabıza düşmemiş henüz açlık şekerim de 112 ydi geçen hafta verdiğimde
Pinarkorkmazer aycatutall6121 rica ederim canım tedirgin olmana gerek yok inşallah diyet yaparak düzeltirsin🙂 ben bir buçuk yıldır uğraşıyorum ilk bebeğimden bu yana şekerim var açlık şekerim hep 140 lardaydı insülin verdi diyetle dğzelmedi benim şimdi 80 lerde çıkıyor. Zaten haftan da ilerlemiş inşallah sağlıkla kucağına al♥️