Esyes Nurr-- Biraz daha bekleyeceğim ben 10. Gün tekrar test yapacağım sende bekle istersen geç döllenme diye okudum hep Böyle regl ağrısı olamaz 6 gündür kasık ağrısı çekiyorum
Nurr-- Esyes bende ayni durumdayim pazartesi tekrar vermeyi dusunuyorum hamileysem degerim yukselir en azindan umarim 🤔 bi yandan da adet gunume 5 gun kala yumurtlamada tutarmi diye de dusunuyorum
Rozzzzaa superstar_00 ben adet bittikten 11 gün sonra öğrenmiştim hatta doktor bana adet söktürücü bile vermişti ama kullanmadım gebe olduğumu öğrenmiştim
Esyes Rozzzzaa böyle şeyler okuyunca umutlanıyorum regl ağrısına benzemiyor çünkü Umarım 10. Günün gecikmesinde belli olur her şey
Qwert2211 Esyes canım test verdinmi. Benımde 1 hafta gecikmem war 1 haftadır da regl sancım var. Ama 2 erken gebelik testimde negatif