Kızlar iki isim arasında kaldım. Normal de Ali ismini ilk düşündüm cünkü şehit dedemin ismi eşimin de dedesinin ismi olunca oda beğendi. Ve anlamını çok beğeniyoruz. Özellikle annem çok çok çok fazla istiyor. Sürekli söyleyince birden benimseyemedim soğuma geldi ama net de değilim başka isimlerde içime sinmiyor zaten. 2 isim koymayı hiç istemiyorum sevmiyorum zaten koyulsada söylenmeyecek 😀 aklıma Alihan ismi geldi oda bir tık içime sindi ilk defa cunku hem tek isim değil hem birleşik tek seferde söyleniyor ama bilemedim sizce 😀