Nisaaaa1234 Dün sabah 4 gibi suyum geldi azıcık sancım da var hastaneye geldik açılmamda bir ilerleme yok sabaha kadar bekleyeceğiz suyum geldiği için suni sancı verecekler açılmam olması için taktiğe ihtiyacım var
portakalsekeri2 Nisaaaa1234 sancılarını çömelerek karşıla bi yerde okumuştum baya faydası oluyormuş. Birde squat, iki merdiven çıkma bunları deneyebilirsin
ttazeannee Nisaaaa1234 canım sancın geldikçe eğil kalk hareket et yürü sakın durma oturarak açılma hızlanmaz.. Bir avazda kurtulursun inşallah
crazyymom Nisaaaa1234 plates topu rica et Squat yap canım her sanci geldiğinde yap bide Meryem Ana otu olsaydı iyi olurdu aslında
gayesblog Nisaaaa1234 balon yöntemi var vajinada şişiriyorlar. Benimde suyum gelmiş ve bitmiş. Suni sancı ile açılmam yoktu. Balon ile açılma ilerletip suni sancı ile devam etmiştim
11mrv11 Nisaaaa1234 ben hastaneye 7-8 cm açıklıkla gitmiştim ama farklı sebeplerden ötürü sezaryene alındım doktorum bana yakın saatlerde yemek yedin mi diye sordu hurma yemiştim dedim açıklığın sebebi belli oldu dedi. Hurma açıklığı artıyormuş ⅗/7 tane falan yiyin bence