Elfidaa Kızlar 37 haftalık hamileyim tiroid aşırı düşük çıktı, internette bebeğin zeka gelişimini etkiler falan yaziyo çok korkuyorum şuan yaşayan yada bilgisi olan var mı?
2busra Elfidaa Benimde tsh değerim 5,47 ıu/L yazıyor Serbest t3 değerim normal çıktı oda 2.49 ng/L yazıyor Serbest t4 değerimde 0.787 ng/dL yazıyor doktorum değerimi yüksek dedi ilaç başlattı 1 ay sonra kontrole gel dedi
Ahra Elfidaa bende de öyle ablamın da hızlı çalışıyordu benimki de hızlı çalışıyor hipertirod deniliyor doktor bana tiroidleri hızlı çalışan annelerin çocukları daha zeki oluyor demişti ablamın iki oğlu var maşaAllah ikisi de çok zeki yavaş çalışması zeka geriliği yapıyormuş ikisi de zararlı anne için ama bebek için çok büyük bir problem olmaz Allah’ın izniyle korkmayın çevremde yaşayan çok fazla duydum
Bett2206 Merhaba hamile olduğumu öğrenince kadın doğum doktorum yazdı bana da ilaç 2.5 tu şuan 0,67 ye düşmüş hala kullanıyorum yeniden yazdı sanırım sıkıntı değil kullanmasam yine yükselir çünkü
Elfidaa Evet dahiliyeye gittim bugün bebeğe ve sana her hangi zararı olmaz zaten doğum da yaklaşmış dedi ilaç vermedi