feridelevent_08 Transferin; 9. günü hcg 91.8 Transferin ; 10. günü 122.2 sonuçlar nasıl ??? İlk transferim kimyasal ile sonuçlanmıştı aynısı olucak diye korkuyorum bakarmısınız🌸
Ask2108 feridelevent_08 bu tarz süreçlerde biliyorsunuz ki psikolojide çok önemli. Lütfen psikolojinizi iyi tutmaya çalışın 🙏 inşallah hayırlısıyla istediğiniz sonuçlara ulaşırsınız 🙏
Ertugrulgulcem24 feridelevent_08 canım senin adına çok mutlu oldum değerinde çok güzel tam olması gerektiği gibi bugün tekrar ver artışa bak ve keseni görmeyi bekle 🌸🌸🌸🌸🐣🐣🐣🐣
cauuv1 feridelevent_08 yok güzel degeriniz kötü düsünmeyin saglıkla gelsin. Ama 2 günde bi kan verin ki deger artısınız net gözüksün
feridelevent_08 Ask2108 aminn Allah razı olsun 🌸 Piskolojimi iyi tutmaya çalışıyorum ☺️ çok teşekkür ederim
Kubra0606 feridelevent_08 kimyasal sonrası sağlıklı gebelik çok fazla oluyor inşallah sizinde öyle olur🩷
feridelevent_08 cauuv1 ay çok teşekkür ediyorum gerçekten içimi birazda olsa rahatlattınız 🌸 ilk transferim kimyasal olunca ister istemez korkuyorum normal yolla 8 kimyasalım var 🥺
feridelevent_08 Kubra0606 maalesef o sistem bende çalışmıyor 🥺 8 doğal yolla 1 kerede tüp bebek ile kimyasal gebeliğim oldu şimdi bu 2 tüp bebek transferim ödüm patlıyor .. Değerimde bir anormallik hissettiniz mi 🌸
Kubra0606 feridelevent_08 bana normal gibi geldi inşallah sağlıkla yükselir benim kimyasal olduğunda çok çok düşüktü sizin bana göre daha iyiymiş💕
feridelevent_08 Ertugrulgulcem24 çok teşekkür ederim ❤️🌸 gerçekten artışta bir problem yok değilmi dün korkudan başıma ağrılar girdi zorla uyudum düşünmemek için