Momiesss Bende aynısını 2 hafta önce yaşadım şuan 18+5 im. Su içsem şişiyordum. Sabah sıkıntım yoktu ama akşam yemeğinde çok kötü oluyordum. Naptımsa faydasız oldu. 9 aylık gibi oluyordu göbeğim yediğim boğazımda gibi hissediyordum. Beyaz ekmek yemedim ve daha erken yedim akşam yemeklerini sonrası hiçbir şey yemedim atıştırmadım. Kendiliğinden geçti şükür. Size de geçmiş olsun.