Nezahatozen Çok şükür cinsiyetimiz belli oldu kızım olucak kızlar ilkinde 14+6da gittim bugün 15+3 2 doktora gittim ilk doktor %70 demişti bugunki gittiğim doktorda tamamen kız olduunu öğrendim çok şükür hep içimde kız geçiyordu eşim devamlı oğlum diye seviyordu ama yanıldı 😀
Hilalllllll Hayırlı olsun ben de geçen hafta gittim % 80 kız dedi bu hafta yine gitmeyi düşünüyorum bakalım kız 👧 mı çıkacak 😊hep erkek hissediyordum 😊
Nezahatozen Hilalllllll Içimdeki hep kızdı bu zamana kadar allahta nasip etti çok şükür inşallah istediğin neyse o olur ama önemlisi sağlıklı olması