Meltem2910 Beri-4835 zorunlu değil ama bebekte bir sıkıntı vs varsa herseyine bakılıyor ve ona göre erkenden önlem alınıyor yani o yüzden yaptırmak gerek bence
Beri-4835 Meltem2910 18 haftalikken kontrolüm vardı 1 ay sonra gel dedi burda görüyorum yaptıranları merak ettim . Sıra almak için perinatoloji gibi doktorun riskli diye girmesine gerek var mı acaba
Meltem2910 Beri-4835 ben 21.haftamda gidicem , zaten normalde perinatoloji uzmanı bakıyor onun alanı olduğu için bi risk vs var mı diye
Meltem2910 Beri-4835 yani benim doktorum öyle bir şey girmedi ben direk doktorun yönlendiği yeri arayıp detaylı ultrason randevusu almak istiyorum dedim ve o şekilde aldım direk
Beri-4835 Meltem2910 onu biliyorum da sıra almak için arayınca doktorunuz riskli girmemiş sıra veremiyoruz demişlerdi ilk hamileligimde. Kafası büyük diye yönlendirmişti bunda birşey demedi.
Gmz114 Beri-4835 benimde şimdiki bebeğimin kafası biraz büyük dedi ayrıntılıyı bekliyorum sizin ilk bebeginizde bisey çıkmış miydi sonucunda
Beri-4835 Gmz114 Hayır sonuçlar temizdi doğunca kafası büyük ve kafatası biraz yamuktu ama büyüdükçe düzeldi şuan 2.5 yaşında şükür bi sıkıntı çıkmadı. Darısı başınıza 🤲🌸
Nergizos Gmz114 dün girdim ben de kafatası ölçümüne göre 2 hafta önden gidiyor dedi. Şeker ölçümü yaptır dedi. Bunun haricinde birşey yok ama kafama takıldı