Kızlar merhaba 37+6 haftalık hamileyim bi haftadır tek taraflı bacak arasındaki kemiğim ağrıyor kırılmış gibi
Yürürken, ayağa kalkarken çok canım acıyor. Bebek baş aşağı pozisyonda ama bugün çok fazla canımı acıtıyor. Doğum belirtisi midir? Bu kadar kemik ağrısı normal mi? İlk gebeliğim o yüzden bilgiye ihtiyacım var.