46 kiloyla hamile kaldım 21 haftalık hamileyim ve hala 46 kiloyum. Haftasına göre bebişin kilosu iyi ama neden kilo alamıyorum gerçi
Tiroid ilacı kullanıyorum doğuma da 46 kiloyla mı gireceğim acaba 😂😂😂Doktor vitaminler yazdı yeni kullanmaya basladım birde eski iştahım yok bebiişş çok şükür iyi ama anasını mahvetti🤣🤣🤣🤣