Zeynepkab
Zeynepkab canim bugun dune gore bi tik daha koyu. Gec dollenme olabilir mi diyorum pcos yok bende. Adet donemine yakin dalgalanmalar normal biliyorum ama ben onceden takip ettim 1 kere mesela oglen koyu ciktiysa aksamina ya da bir gun sonrasina incecik cizgi olurdu ordan anliyorum dalgalanma oldugunu. Hic regl belirtim yok senin de boyle yavas yavas mi koyulasti ya da yavas yavas mi koyulasir? Cunku yumurtlamamda bile bugun daha siliklesmesi gerekiyordu. Ne diyosun bu duruma? Umutlar hic tükenmiyor cok degisik bi durum 🥲 