Bende aynı sizin gibi bütün gebeliğim boyunca yürüdüm plates yaptım merdiven çıktım. Doğum yaptığım günü secde pozisyonuyla geçirdim neredeyse. Gece saat 12 de suyumun gelmesiyle hastaneye giriş yaptım beş saat mükemmel düzenli ve yüksek bir sancı çektim yarım cm bile açılma olmadı suni sancı aldım iki saat olmadı en sonunda sabah 7 de sezaryene alındım. Sizin gibi çok düşündüm bekleseydik olur muydu acabaa diye ama olmayınca olmuyor gerçekten sonrasında bu tarz olaylarda vajinal yırtılma, Rahim sarkması, doğum tramvası ve depresyonu geçireni çok okudum ve duydum. O yüzden bizim için en hayırlısı buymuş diyorum artık kafam rahat. Sizde rahat olun en hayırlı ve sağlıklısı buymuş elinizden geleni yapmışsınız. Sezaryen doğum yapan da annedir sonuçta 😊 bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşaallah 🤲 sevgiler 🌸🌸