bende erkek olduğunu ilk öğrendiğimde çok duygulanmıştım.. eşim direk artık iki aşkın olacak demişti 😊detaylı ultrason girdiğimizde yüzünü göstermeyip babası Beşiktaş maçı açtığında deli gibi hareket etmeye başladığında hissettim aslında, biraz kıskanıyorum galiba 😊 29. hafta bitmek üzere bakalım göreceğiz kıpır kıpır olacağından eminim ama ..😂😂