Kızlar 38+2 yim acayip ishal oldum afedersiniz su gibi, aynı zamanda midem de bulanıyor. Doğum belirtisi olabilir mi? Doktorumla görüştüm yarın öğlene kadar takip edicem bebeğin hareketlerini ishalin durumunu ona göre hastaneye gideceğiz. Siz yaşadınız mı böyle bişey