kızlar adet olmadım daha 3-4 günüm geçiyor dün doktor vajinal ultrasonla rahmime baktı ama gebelik olsaydı görünmez miydi orada şimdi hemşiresine yazdım geçen ay adet sonrası hayıt Otu içtim adetim yeni bitmiş olmasına rağmen bir hafta kanama gördüm vücut onu acaba adet olarak gördü de diğer ay mı adet olacağım kızlar kafam çok karışık hemşire gebelik testi ver eğer bir şey çıkmazsa söktürücü kullan dedi