Ana7 Heyyy ikiz, üçüz, dördüz anne adayları kaçıncı haftadasınız??? Bebişlerin gelişimi nasıl? Hamişlik nasıl gidiyor??
Ana7 Gizemburcuu bende durumlar beter 😅😅 aşırı derecede ağırlaştım, bazı günler evin içinde yürüyecek mecalim bile olmuyor ama çok şükür bebişler iyi… Gebelik kolestazı dışında Bi sorunum yok 💕🤍
Ana7 gamzeoktay geçmiş olsun kuzum, inşallah çözümü vardır ben plasenta previa’nın ne olduğunu bilmediğim için yorum yapamıyorum. Canını sıkma Allahın izniyle herşey yoluna girer💕
Foreverr Bişey sorabilür miyim acaba ilk muanede mi iki kese gördünüz yoksa farklı dilimlerde mi ortaya çıktı geçen hafta kontrole gittim daha yeniydi 5 haftalık kese gördüler 2mm civari dünde acile gittim lekeden dolayı 6 hastalıktı keseyi bebegi gördü ama daha kalbi oluşmamış dedi ama ikinci bi kese daha vardı diğer kese ile 1 mm küçüktü amq içinde bebek göremedi soru işareti dedi haftqyq tekrar gel dedi bende şaşırdım kaldım sonrasında bebek olur mu içerde yoksa boş olarak mı kalır bilginiz var mı yada buna benzer bişey yaşadınız mı kafam karıştı resmen