1,5 hafta önce adet tarihime göre 7+0 haftalık olmam gerekiyordu ama 5+2 çıktıydı, sadece kese gözüküyordu. Sağlıksız ilerleyebilir dedi doktor.
Bugün tekrar kontrola gittim, yeni hesaplamaya göre 7+0 olmam gerekiyordu ama 6+3 çıktı ve bebek ve kalp atışı vardı. Tekrar sağlıklı ilerleyebilir diyemem dedi doktor.. kafam çok karışık😩 2 hafta daha beklemem gerekiyor