tatlibebegim_ inşallah benimkide öyle olur işte ya olmazsa düşüncesi içimi kemirdiği için bişey yapmam gerekiyormuş gibi bir psikolojiye girdim aslında gebelikte hep spor yapıcam kendimi doğuma hazırlıcam diye düşünürken tam tersi hareket kısıtlılığı yaşadım buna mecbur kaldım belkide bu isteğim içimde kaldığı için şimdi de doğumu kolaylaştırmak adına kendimce gerekliymiş gibi hissediyor olabilirim bilmiyorum kafam çok karışık bir aklım diyor akışına bırak bir aklım diyor neden bunu yapasın belki bunu yapmak sana iyi gelicek 😂 şuan bunu anlatmak bile iyi geldi 😂