bebegimd7 Karnımda haraket var aynı hamilelikte olduğu gibi. Bir haftadır gaz sorunumda var ama bildiğiniz içimde sağa sola kayan bir şey var.
Baby_B bebegimd7 16.haftada kayma seklinde hissetmistim 25+6 dayiz simdi vuruyor😅 Kacinci haftadsdiniz
De25 bebegimd7 doğum yaptin mi efer doğumdan sonra oluyorsa çok normal bebek çıktığı için rahim toparlanır dengeler sağlanıyor demek sanki bebek sağa sola kayıyor gibii
edasaribek Bir yerde okumustum dogumdan sonra hissedilebiliyormus boyle seyler belli bir zamandan sonra geciyormus
keyfimin-kahyasi-misin bebegimd7 Bende okumuştum uzun süre Bebeginin hayalet kıpırdamalarini hisseder anne diye
bebegimd7 Minnakpopus Bende öyle düşünüyorum da az önce tıpkı bebek hareketi gibi sağa sola gitti elimi koydum bir şey oynuyor
Sosyalbiri bebegimd7 canım hamile olmayasın🤣. Az önce instagramda denk geldim kadın regl olamama ve karında hareket sebebiyle kadın doğuma gelmiş testimde negatif çıkmıştı diyor. 5 aylık hamileymis😅😅
bebegimd7 aleynalina41 yaa ama düzenli adet oluyorum sadece iki aydır erken olmaya başladım geçen ay 10 gün erken oldum. Şok olurum gerçekten
yagmurus bebegimd7 bence bir test yap görümcemin komşusu vardı 4 aylık olmuş çocuğu hamile olduğunu bilmiyormuş karnında bir şey hareket edince doktora gitmiş hamile olduğunu öyle öğrenmiş hatta aldırmayı bile düşünmüş 3 kızı vardı erkek olacağını duyunca vazgeçmiş
Gulsennnnb bebegimd7 bagırsak hareketi olabilir ilk doğumum dan sonra yaşadım de gittiğimde doğum esnasında organlara el teması olduğu için vücudun onu kabul ediyor hareket ondan oluyor demişti
Vlog1345 Canım huzursuz bağırsak sendromum var hamilelikten önce karnımda hep hareket vardı elimi koydukça da hissederdim. Hatta sırf bu yüzden hamile kaldıktan sonra bebeğimin hareketi mi bagırsagımın hareketi mi diye ayırt edemedim.