motherofcats iyi akşamlar canım benim şuan 2. Gebeligim ilkinde öyle bisey yaşamadım bu sefer 10 haftalikken gittiğim doktor randevum da kese de kanama olduğunu söyledi ilçe deki doktor ilaç kullan dedi çok açıklayıcı konuşmadı bende ildeki kizimda dogum yaptigim doktoruma gittim açıklayıcı bir şekilde her şekilde anlattı ve fitile başladık 1 ay kullandım sabah akşam kızımı kaldirmamaya ev işinde ağır işler yapmamaya yatmaya dinlenmeye dikkat ettim şükür kanama alani 1 ay içinde kayboldu korkma fitili düzenli bir şekilde kullanıp dinlenmeye özen göster birsey olmayacak Allahin izni ile 🥰🤲