brnaksyince tesekkur ederim saol🙏rahım kısılıgı varmı diye perınatoloji bolumune gittim smear de alalım dediler alırken rahım agzında supelı lezyon gordu jeneonkolojiye yonlendırdı orda tekrar bakıldı bu sefer parça alınmasına karar verildi aldılar ve patolojiye gonderıldı Hiç bir şikayetim yoktu tesadüfen goruldu