Kızlar Bağcılar devlet hastanesinden randevu aldım bugün gittim aldığım doktorun ismi kadın ama beni muayene eden erkek ve hep stajyerler sanırım sürekli değişiyor muayene oldum 31+5 2100 gr kilosu nst ye geçtim sancı 33lere kadar çıktı sonra sonucu göstermek için doktor yanına geçtim başka doktor baktı doğumhaneye gönderdi orda da tekrar nst alttan muayene falan doktorların yaklaşımları okadar kötü ki insan kendini kötü hissediyor yok altını aç yok bilmem ne tavırları berbat gerçekten Allah oraya düşürmesin öğlen 2 de girip 6 da çıktım hep acemi bir bilgisi olan bile yok 7 tüp boşuna kan aldılar geleni geçeni azarlıyorlar telefon da yasak içeride yanına kimseyi de almıyorlar bir kadına doğuruyorsan doğur doğurmuyorsan kalk git burdan vs bugün yani şahit olduğum şeyler okadar kötü ki Bağcılar devlet pişmanlıktır arkadaşlar ben poliklinikte muayene olmak istemiştim sadece fikir almak için özel takipliyim doğuran kadınlar aşşağıda yatıyor yukarı da yer yokmuş ve dolaşmaya kalktıklarında da azar yiyorlar yatağa geçin diye bir hastane bu kadar kötü olmamalı gerekli yerlere şikayette bulunacağım ve özelde olduğum muayenede canım hiç acımamışken şuan hala canım acıyor bilinciz ve çok kötü muayene ettiler kadınlar öyle azar işitiyor birde susuyorlar ki izin veriyorlar resmen azarlanmaya çok şaşkınım bugün gördüklerim karşısında bebeğim iyi çok şükür kaşık ağrım çok fazla idrarda şeker çıkmış ama ne yapmam gerektiğine dair bile hiç bişey demediler