9Busra9 merhaba bebeğiniz bir yere toplanıyor mu birde alt bölgenize rahminizde baskı yapıyorsa idrarınızı yapmakta zorlanıyorsanız bu sancidir 28 haftamda başıma geldi nts bağlandım sancım çıktı açılmam yoktu sonra 30 haftada tekrar oldu nts de tekrar sancı çıktı açılma yoktu