Fey04 terminasyondan sonra 4 ay korunduk doktor sonrası için gerek yok dedi ama benim doğal yolla olmadı. Genetik taramalı tüp bebek yaptırdık. Böyle doğal olmamasında da bir hayır vardır elbet . Psikolojik olarak gerçekten çok zor bir süreç ama geçiyor , eşimle gebelik sonlandıktan sonra genetiğe gidip test vermiştik bide biz.