NhLpRn senin kullandığın folik asit ile zaten folik asitin o kadar yükselmez merak etme 3 ay öncesinde ve 4,5 aydır şimdi kullanıyorum saha 280 lerde. Bu durum canını sıkıyorsa sağlık ocağına git orada bakılıyor folik asit. Rutin tetkiklerini yaptırıp idrar da verirsin hem. İmom kullanıyorsan da ekstra folik asite gerek yok. Ben vinelac a başladığımda folik asiti kestiler zaten vinelacda olduğu için.