sulee97- Hanımlar kontrollerime Medicine hastanesine gidiyorum normalde doktorumdan da memnunum fakat hastane ismi değişti atlas üniversitesi oldu, bu benim kafamda soru işareti oluşturdu. Bu hastaneye giden varmı siz ne düşünüyorsunuz?
Sbnmklc sulee97- Ben gidiyorum üniversite hastanesini olduğu için adı değişti medipol gibi düşünebilirsiniz yani bağlı olduğu üniversitenin adını aldı
Aslaninannesi_ sulee97- geçende yazmıştım bu hastanede arkadaşım doğum yaptı hiç memnun kalmadı canım
EbSa sulee97- Merhaba hangi doktora gidiyorsunuz ? Benim oğlumun doktoru Erdem hastanesindeydi 5 sene öncesi tabi yeni bir kaç ay önce medicine a geçmiş daha muayene ye gitmedim hemen devlete gittim ama bir ay sonra gideceğim inşaallah benim doktorum Nesrin hanımdı Muayene ücretleri ne kadar olmuş acaba ? Bide doğum ücretleri ile alakalı bir bilginiz varmı ?
EbSa Aslaninannesi_ benim çevremdede yapan çok var ama sıkıntı yaşayan pek duymamıştım arkadaşınız neler yaşamış acaba ?
sulee97- EbSa Rabia Zehra hanıma gidiyorum , Aslında Esenler AVİCENNA hastanesinde yakınım çalışıyor buraya gel diyor ama emin olamadım 2 hasta arasında kararsız kaldım
Aslaninannesi_ EbSa bebeği 4 kilo doğdu solunum sıkıntısı var diye küveze yatırdılar 1 ay küvezde kaldı o kaldığı sürece emzirmeye gidiyordu küvezdeki bebekler ağlamaktan yırtılıyor bir hemşire gelip bakmıyordu . İzni olmadan bebekten bir sürü kan almışlar kolları elleri mosmor olmuş bide doğuma doktoru girmiş ama hiçbir evrakta doktorun adı yazmıyormuş başka doktor ismi yazıyormuş baya şüpheli bebeğin eşini saklayacakmış mesela attık demişler daha bir sürü şey var
EbSa Aslaninannesi_ evet bayağı ürkütücüymüş Allah kimsenin bunları yaşamasına izin vermesin yaşatanları da yaptıklarının mislinde boğsun inşaallah diyorum 🤲🏼
Aslaninannesi_ EbSa bide yengem de bu hastanede kalp ameliyatı oldu ameliyattan sonra vücudu serumla yıkamaları gerekiyormuş ve unutmuşlar yengemin tüm vücudu yanık kadın hayata küstü resmen