idil22 gerçekten hiç korkulacak gibi bişey değilmiş kuzum bende panik atak var girdim ameliyathaneye iğnem zaten gerçekten hiçmi hiç acıtmadı abartıldığı kadar değil el üstünden damar yolu ona bin basar yani öyle düşün panik atağım var benim normalde özelde yaptım doğumumu doktora sordum sakinleştirici vururmusunuz diye gerekirse onuda yaparız dediler belden hiç acıtmıyo onu kafandan çıkart gerçekten hemşire gelip elini falan tutuyo ama onada gerek yok öyle ay of acıdı demezsin yani kulak asma benim bide ilk sezaryen senin ikinci olacakmış bak çok kolay geçecek inan bana 💝💐