Flowermom0 Kızlar eltim 22 yaşında. Durumları zaten kötü. 3. Çocuğa doğum yaptı yeni. Tüpler devlette bağlatılırmı. Yaş sınırı varmı. Korunamıyorlar bağlatmasak daha çocuk yapacaklar. Kadında istemiyor ama daha gençler ve cahiller. Doğan çocuklara yazık günah
_biranneadayi Flowermom0 Yaşı da epey gençmiş ya. Bu yaşta bu kadar çocuk ne ara yapmış maşallah. Doktorlar yaşı genç diye yapmayabilirler canım. Ben 27 yaşındayken rahim ameliyatı olamadım çocuk olmasına engel olur diye yapmadılar yaşın genç dediler.
Alisde Flowermom0 korunmayi bilmeyen beceremeyen 3 cocuga nasi bakicak allah rızası icin ya insallah devlrtte doktor hemen baglarda daha cocuk yapmaz gercekten yazik gunah
Petek35Ozcan Flowermom0 bence yaş sıkıntısı yok çünkü bende 22 yaşındayım doğum yaptıktan sonra sağlık ocağına gittiğimde sormuştu tüplerini bağlattın mi diye yapmiyorlarsa sormazdi diye düşünüyorum
gezentianne Flowermom0 Yaşa bakmıyorlar karı kocanın imzası yeterli. Biraz da bilinçlenseler iyi olur
Flowermom0 _biranneadayi bilmiyorum ki valla cnm. Ama bağlamaması daha kötü. Her sene bir çocuk yaparlarsa yazık günah. Vallahi hem çocuklar yıpranıyor hemde biz. Kıyamıyoruzda koşturuyoruz herşeye
Flowermom0 Petek35Ozcan bilmiyorum ki. Yaş sıkıntısı varmıdır die düşündüm. Özelde yapışıyor biliyorum çünkü ilk hamileliğimde doktoruma sordum bağlanmasın diye. Sezeryan olursa bağlarım demişti. Ama normal oldu diye bağlatamamıştım
Esra5151 Arkadasim devlette baglatti 4 bebegini doğurmuştu 29 yasinda olmasına rağmen zorla bağlatti yaştan dolayı baglamayacaklardi Bi sorun genede
Flowermom0 Esra5151 üniversitesiteye gidiyordu eltimde. Demiş sözde doktor olmaz yaşın küçük demiş. Ama böylr giderse her sene bir çocuk yapıcak
Flowermom0 gezentianne herhangi bir devlet hastahanesinde kadın doğuma gitmesi yeterli dimi . Yeni doğum yaptı. Mecbur ayrı ameliyatla olucak.
Ayaz_Aybars_mom Flowermom0 30 yaş sınırı var yasi cok kucuk daha arti 3 dogum şarti var o yaptigina gore eş imzasiyla belki baglatma sansi olur normalde baglamiyorlar
Ayaz_Aybars_mom gezentianne senin arkadasini bilemem benim yasadigim sehirde bu sekilde bende 26 yasindayim özel takipliyim ve baglaticm ama devlet baglamiyor burda mecburi özelde olucak
Altin23 Flowermom0 yaşı o kadar küçük ki bir kere elti olabilecek bir yaşta değil. 22 yaşında 3 çocuk yuh yani! Neyse burayı geçiyorum ama ben tüpleri bağlatmanin sağlıklı bir karar olduğunu düşünmüyorum. Bu kız 22 yaşında yarın bir gün Allah korusun 30 40 yaşına geldiğinde çocuğunu kaybettiğini varsayalım. Tekrar çocuk sahibi olmak istiyor diyelim. O zaman nasıl çocuk olacak tüpleri açtırsa bile garantisi var mı? Kendini kısırlaştırma zaten günahken bir de bu boyutları da düşünmek lazım
Flowermom0 Altin23 zaten 3 çocuğu var ama. Bağlatmadıkça doğurur daha. Korun diyoruz yok. İlaç kullan diyoruz oda hergün aynı saatte içilmesi lazım. Onuda beceremez. Sprial taktırsa kaysa anlamaz bile yine hamile kalır. Yani bağlatmaması onun için daha kötü bnce. Onu geçtim her çocuğun geleceğin çaluyor. Çünkü durumlarda müsait değil. Kaynatam torun çok sever normalde ama adam bile artık bağlatın bişey yapın diye bize söylüyor. Önünü almazsak 6_7 çocuk olur.
Altin23 Flowermom0 siz de haklısınız tabii ki çocuk doğurmaması lazım artık. Koldan takılan deri altı spirali araştırdınız mı? 3 sene falan korunuyorsun ve normal spiral gibi kayma derdi vs yok
defnevedoruk Flowermom0 Allah aşkına 3 tane cocuk yapmayı biliyor korunmayı nasıl bilmiyor mağarada mı yaşamış. korunmayı bilmiyorsa 3 cocuğa nasıl bakıcak bide durumları yokmus🤦♀️ siz anlatın umursamıyosada bırakın daha ne yapıcaksınız yazık o çocuklara