Herazeus Aarkadaşlar 37 haftalık hamileyim birden şişliklerim oluşdu ödemlerim ama normalden fazla ozellikle ayaklarımda daha fazla yuzum gözlerim ellerim ve ayaklarim bacaklarima kadar tuzlu yemiyorum yediklerime dikkat ediyorum yarın dr kontrolme gudicem doguma az kaldigi icinmi bu kadar şişiyorum bilgisi olanlar paylaşabilirmi bu şişlikler aşırıya kaçmaya başladı korkuyorum
KevserSoysat41 Herazeus Bende aynı durumdayım 35+6 dün geceden başlayan bir ödem şişliği var bir anda şiştim ve tek taraflı sağ tarafım çok şişti doktoruma yazdım yanıt bekliyorum
nurdaneg0716 Herazeus canım benim ilk gebeligimde öyleydi heryerim aşırı şişmişti dudaklarım sanki botokslu gibi olmuştu 😂 doğumdan sonra hepsi geçiyor bu zamanların tadını çıkar
Herazeus KevserSoysat41 yanıt gelince bana da bilgi verirmisiniz bende hem korkuyorum hemde merak ediyorum
KevserSoysat41 Herazeus doktorum varis çorabı almamı ve kalp damar cerrahisine gitmemi söyledi önemli olabilirmiş kan pıhtı yapınca akışı engelliyormuş biran önce git baktır dedi sizde aynısını yapın bir gidip gözükün
portakalsekeri2 Benimde öyle oldu, aile hekimi karbonhidrat kaynaklı olabilir dedi. Bi iki gün ekmeği vesaire kestim gerçekten de işe yaradı, ayaklarım şişi falan indi biraz. Ama zaten bu haftalar şişmesi normalmiş
Herazeus portakalsekeri2 benim drmde gebelik zehirlenmesi az miktarda demisdi daha once ama bu kadar şişliğim yokdu gözlerimi bile acamiyorum ve karbojidrat ekmekde normalden daha az yiyorum yemek yiyemiyorum ki surekli mideme baski yapiyor iyice organlar kuculdu
portakalsekeri2 Herazeus gebelik zehirlenmesi ise bekletmeden doktora gidin. Bende protein negatif çıkmışti idrarda öyle bir durumum yoktu