Her doğumda kesi ve dikiş atılmak zorunda mı. Buradaki devlet hastanesinde kim normal doğum yapmışsa 10-18 arası dikişi var. Doktorların çoğu hiç beklemeden kesiyormuş. Sırf bundan korkumdan sezaryene daha sıcak bakmaya başladım karnımdaki dikişin bakımı daha kolay olur diye. Yok mu kızlar hiç kesi olmadan doğum yapanlar 😢😢