Avsrbsr Merhaba arkadaşlar. Bu hafta 24. Haftamizdayiz ilk kez hamilelik yaşıyorum devamli kötü şeyler düşünüyorum hep bi huzursuzluk var üzerimde psikolojimi kendi kendime kötü etkiliyorum bunu yasayan anne adayları varmı benim gibi ? yasadigim durumlar normal mi ? ne zman geçer ? merak ediyorum🤔
Yalinn8 Avsrbsr ya tıbbi destek al ya da kendi kendine asmanin yollarini bul cunki suregelen stres ve mutsuzlugu bebis de hisseder. Meditasyon deniyebilirsin, evde muzik ac uyanir uyanmaz inan gune baslama enerjisini degistiriyor😉