Aynen eşinizde yoksa bir sıkıntı teşkil etmiyor benim attığınız değerlerden daha düşük hani hemoglabin bile sizin gayet sınırda benim 10 larda mesela benimde annemde taşıyıcılık var abimde ve bendede var ama kardeşimde yok mesela hani çocuğunuzdada taşıyıcılık %50 ihtimal oluyor hani çok şükür büyümesinde bir sıkıntı yok eşinizde yoksa sıkıntı sorun teşkil etmiyor