Elfnur_ sıfır risk. Ultrason ses dalgası gönderir hiçbir zararı yok.
Zarar olsa bu kadar sık bakılır mı? Mesela mamografiyi her ay çektiremezsiniz. Yapmaz doktorlar. Hastaya veya bebeğe risk teşkil edecek bir uygulamayı neden uygulasınlar? Bu yeni moda oldu, Avrupa ve Amerika’da ultrasonla görüntülemeyi nadiren yapıyorlar, bizim millet de ultrason zararlı demeye başladı. Korkmayın, merak etmeyin, bebeğinizin görüntüsünün keyfini çıkarın.