Fatmanur12345 0 numara bebek bezi almanı önermiyorum, çünkü genelde prematüre bebekler için kullanılıyor, duruma göre bakarsınız. Benim ikinci gebeliğim 37 haftalığım.
6-7 tane ↉ ay zıbın aldm.
⅞ tane 03 ay 5′li alt üst takım.
3-4 tane tulum.
Çorap ,patik, önlük
4 tane yelek
Bez olarak bebem natural 200 lü ½/3 numaralardan aldım. + ıslak mendil 24′lü indirimden aldm
Puset+ puset örtüsü+ minderi
Bide babynest çok kullanışlı
Büyük ve küçük boy ikili biberon
0/6 ay emzik
Burun asipartörü
Ağız silme mendili
Alt açma örtüsü
Kundak battaniye 2 tane ince ve bi tane kalın aldım
Pişik kremi+ bebek şampuanı birer tane aldm.
Küvet+ kova+ file zaten vardı
Süt sağma pompası
Göğüs kalkanı+ göğüs ucu kremi+ göğüs pedi
Depend 16′ lı kilotlu hasta bezi
3 adet emzirme sütyeni
2 adet pijama takımı önden düğmeli alt üst takım
1 adet pijama elbiseli olandan.
Bunlar benim aldıklarım, ilk oğlumda çok az almıştım burdaki sayı fazlasıyla yeter diye düşünüyorum, zaten kilosu ve gelişimine göre zamanla alırsınız. Ama size tavsiyem alıcaksanız da devamlı mevsimine uygun ve büyük alın, mesela ben yazlık da indirimli aldım 6/9 ay 9/12 ay arası tercih ettim. Kalıplar küçük oluyor anca olur . Oğlumda tecrübe edindim( eksiklerim olabilir şuan aklıma bunlar geldi) sağlikla alın kucağınıza inşAllah)