ozgese-s Kızlar ikinci gebeliğim ama ilkinde nasıl vermiştim unuttum ya kış bebeği olacak ya alt i üst takım vericem ama içine bi alt pijama daha koysam giydirirler mi acaba yoksa odaya gelince ben mi giydireyim
Kezbankafa Ben iki kat kıyafet koydum. Kış olduğu için iki kundak koymuştum. İki kat kıyafeti giydirmişler. İki kundağa da sarıp getirmişler di