ozge_yasin_budak 17 haftalık hamileyim doktorum ilk gebelik olduğu için 21.haftadan önce hissetmen zor dedi sadece rahim hareketlerimi hissediyorum özellikle yatarken karnım düzken birden hoop şişiveriyor bi tarafı rahim bağırsak hareketleriyle ileri geri gidiyormuş ilk başta bebek sanmıştım :) panik yapma kişiden kişiye değişiyor