Mlikecn Kızlar 32 haftada doğum iznine ayrılıyorum maaş hesaplaması nasıl oluyor raporlu olduğum için maaşım brütten mi yatar net maaşım mı yatar yoksa daha mı düşük yatıyor özel sektördeyim bilgisi olan yazabilir mi
Smileylaylom Firmanın insafına kalmış maaş da yatmayabilir, doğum raporu olarak gözüktüğü için rapor parası olarak yatar diye biliyorum yanlış yönlendirmek istemem.