seyma0661 keşke ama ebelerde inşallah iyi insanlarla karsilasiriz benim ilk dogumdaki ebem o kadar iyiydi ki anlatamam dikis yaparken ben biraz geç uyuştum uyuşana kadar beni şarkı söyleyerek sakinleştirmeye çalışmıştı Allah ondan razı olsun diyorum her hatırladığım da ama kizimdaki ebeler biraz tersliyolardi beni