Arkadaşlar 39+2 deyim karnımda kasılma olmaya başladı ama bu defa daha sert hissettim 3-4 dk sürdü geçti sonra yarım saat geçti az önce gene oldu yine 3 dk falan sürdü ama şu an geçti heniz nişan ya da su vs bir şey gelmedi bu sancı sayılır mı karın kasılması?