SecilM canım hiç merak etme özellikle kendileri zaten adetin 3.günü gelmeni istiyor ki,bende aşırı utanarak gittim,evde duşumu filan aldım,hastaneye gidince tekrar wv girdim ped değiştirdim hemen doktorun yanına girdim,zaten sen üstünü filan çıkarırken loş oluyor içersi hemen bi peçete ile kendini temizle hemen çatala çık örtünü ört doktora seslen,inan ki ne canın acıyor nede doktor böyle eğilip bakıyor,görmüyor bile direkt ekranda kameraya odaklanıyor,bu test çok önemli senin için,gör bak çıkınca boşuna stres olmuşum diyeceksin,benim doktorumda erkekti..