Ezgikcc aynı durumdayım 😄 pazartesi günü nstde düzenli sancı çıktı ama ben hiç bir şey hissetmedim 1 cm de açıklığım vardı bu hafta doğuracağımı sanıyordum. Bugün tekrar çağırdı doktor hiç sancı çıkmadı kandırdı bizi bebiş 😂 tüm tuşlara basıyorum hurma, ananas, pilates hareketleri, yürüyüş, ördek yürüyüşü vs vs henüz tık yok beklemedeyizz ☺️