Evet imza verdim istemiyoruz diye. Ne 2 li ne 3 ki tarama ne şeker yüklemesi ne de tetenoz aşısı oldum. Aşı içinde imza veriyorsun. Diğerlerinde özellikle hastane randevusu almadın günlerini bilerek geçirdim. Anneyi strese sokmaktan başka birşey değil bence.