Snyaydm öncelikle utanacak hiçbirşey yok kesinlikle, benimde çok bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem ama bir kadın doğum uzmanına görünmeni tavsiye ederim. Rahim ağzında polip vs var ise de böyle durumlar oluşabiliyor.
Üstte kalsın, geçmiş olsun..