Merhaba herkese🥰 Ankara Etlik şehir hastanesinde takipliyim. 22 haftalık hamileyim şu an. Yeni detaylı ultrason oldum. Benim sormak istediğim şey ben bebeği daha net görmek istiyorum ve ilerisi için hatıra kalması açısından 4 boyutlu ultrason yaptırmak istiyorum. Aranızda yaptıranlar vardır muhakkak. Önerebileceğini doktor klinik hastane var mıdır. Ücretleri nelerdir. Hangi haftalar en uygun haftalardır önerilerinizi bekliyorum.