Arkadaşlar Merhaba,
Ben 3. gün çift embriyo transferi oldum. Dün 12. günümdü kan verdim ve betam 144.8 çıktı. Doktorum hamile olduğumu fakat tekrar kan vermem gerektiğini söyledi. İnternette biraz araştırma yapınca insanların beta değerlerinin yüksek olduğunu gördüm. Kendi değerim gözüme küçük geldi ve korktum. İlk tüp bebeğim kimyasal gebelik olmuştu. Beta 57den düşmüştü. Bu kez de aynısını yaşamaktan korkuyorum. Benimle benzer şekilde beta değeri görüp gebeliğinde sorun yaşamayan var mı ? 🙏🏻 Yarın kan vereceğim artıp artmadığını çok merak ediyorum.